مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

آغاز ساماندهی و زیباسازی شهرک صنعتی طولا

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای دستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص احیا شهرک صنعتی طولا و محول شدن وظایف مربوط به خدمات شهری این شهرک به مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان این سازمان، اقدامات گسترده ای برای ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر شهری این شهرک آغاز شد.

به گزارش فرینا به نقل از شمانیوز، امیر سلکی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه افزون بر دو دهه از ساخت شهرک صنعتی طولا می گذرد و سطح خیابان ها، معابر، پیاده روها و سنگ فرش های آن دچار فرسایش شده و همچنین فضای سبز آن از بین رفته و روشنایی معابر نیز بسیار ناکافی است و مجموعه این مسایل مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود، این اقدامات  در سه محور اصلی با جدیت در دست اجراست.
سلکی جمع آوری نخاله ها و نظافت معابر اصلی شهرک صنعتی طولا، جمع آوری کلیه ضایعات موجود در محیط پیرامونی این شهرک و نظافت مداوم و مرتب خیابان های اصلی و تعبیه و احیا سطل های زباله و جمع آوری مرتب زباله ها به صورت مکانیکی و همچنین بازدید مرتب از وضعیت سیما و منظر شهری بمنظور جمع آوری هرگونه زباله ای که در سطح شهرک ریخته می شود را اولین محور اقدامات مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم  در این شهرک اعلام کرد.
وی ساماندهی وضعیت فضای سبز شهرک صنعتی طولا را دومین محور این اقدامات خواند و تصریح کرد: نخاله ها و درختان خشک شده تمامی باغچه ها و محیط های هندسی شهرک که دارای فضای سبزهستند، جمع آوری شدند و جداول آنها ترمیم شد و رنگ آمیزی آنها نیز در دست اجراست.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم آغازعملیات تعویض سنگ فرش های پیاده روها و جدول ها و احیای روشنایی معابر را محور سوم اقدامات خود عنوان کرد و گفت: متاسفانه نبود دید کافی در شب در معابر این شهرک مخاطرات جدی برای ساکنان آن ایجاد کرده بود که با ایجاد روشنایی کافی، این مخاطرات تا حد زیادی رفع شده است.
سلکی همچنین از تامين روشنايي پارك بام سهيلي نیز توسط مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم خبر داد و گفت: این مرکز گردشگری با توجه به موقعیت خاص خود نیاز به تامین روشنایی داشت که این مدیریت براساس وظایف خود و نصب افزون بر ١٢پايه چراغ نسبت به تامین نیاز آن اقدام کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.