در دیدار مومنی با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت شرکت های بین المللی در پروژه های زیربنایی منطقه آزاد قشم

وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با یکدیگر ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و زیربنایی جزیره قشم درباره تامین منابع مالی و امکان استفاده از ظرفیت شرکت های بین المللی در پروژه های عمرانی و زیربنایی قشم مذاکره کردند.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، در دیدار محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ ضمن بررسی آخرین وضعیت راه های ارتباطی جزیره قشم بر ضرورت تسریع اجرای پروژه ها و طرح های مرتبط حوزه های عمرانی و زیربنایی تاکید شد.

بررسی راهکارهای تامین منابع مالی برای اجرای پروژه های کلان عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف قشم با استفاده از ظرفیت شرکت های خارجی مورد تاکید دو طرف موضوع دیگری بود که در دیدار وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد تاکید قرار گرفت.

براساس این گزارش وزیر راه و شهرسازی در این دیدار همچنین بر استمرار برنامه های سازمان منطقه آزاد قشم جهت توسعه پروژه های عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف جزیره و اقدامات صورت گرفته با هدف بهبود و استانداردسازی وضعیت محورهای مواصلاتی این جزیره تقدیر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو