در قالب انعقاد توافق نامه همکاری در برنامه گرنت فناوری محقق شد؛

انتخاب صندوق پژوهش و فناوری ارس بعنوان صندوق عامل برنامه گرنت فناوری در آذربایجان شرقی

توافق نامه همکاری در اجرای برنامه گرنت فناوری (حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و پارک فاوا از پایان نامه ها و کسب و کارهای حوزهict ) فی مابین صندوق پژوهش و فناوری ارس، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سازمان حامی برنامه گرنت فناوری منعقد گردید.

به گزارش فرینا، براساس این توافق نامه با انتخاب صندوق پژوهش و فناوری ارس بعنوان صندوق عامل برنامه گرنت فناوری توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی (پارک مجری طرح گرنت فناوری)، منابع تخصیصی توسط سازمان حامی، نزد این صندوق تودیع و از این طریق برنامه گرنت فناوری اجرا خواهد شد.
طرح گرنت فناوری به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقا ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه (MVP)، توسط دفتر امور فنّاوری وزارت عتف در قالب حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا اجرا می شود.
در مرحله‌ی اول، این طرح در پنج استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، مرکزی و سمنان اجرا می‌شود.
صندوق پژوهش و فناوری ارس تنها صندوق پژوهش و فناوری استان آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور بوده و خدمات و تسهیلات متنوعی را بعنوان صندوق عامل از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور و دانش بنیان ارائه می نماید.
این صندوق بصورت رسمی از آبان سال 98 و همزمان با برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی، شروع به فعالیت نموده و در این مدت با تاسیس دفتر و اقدامات اولیه توانسته است خدمات قابل توجهی را به مخاطبین خود ارائه نماید.
 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.