با حضور نماينده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی؛

عملکرد واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بررسی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/58631
ساعت 13:10 سه شنبه 25 آذر 1399
در نشستی با حضور نماينده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادي بوشهر، مسائل منطقه ویژه اقتصادی و واحدهای تولیدی این منطقه ویژه اقتصادی بررسی شد.

به گزارش فرینا؛ با حضور عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، حسین نامور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، صفوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر، رضایی مدیر بانک صنعت و معدن استان بوشهر و مدیران بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در راستای بررسی مسائل این منطقه ویژه اقتصادی و واحدهای تولیدی نشستی برگزار شد.

در این نشست، نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از همت و زحمات مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، بر لزوم تلاش مسئولان جهت تسریع و تسهیل امور برای سرمایه گذاران عرصه تولید تاکید کرد.
عبدالکریم جمیری افزود: با توجه به ظرفیت ذخایر و منابعی که در استان وجود دارد، می بایست در جهت ایجاد تولید اشتغال محور شرایط و زمینه را بهتر فراهم کنیم.

در حاشیه این نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از معافیت ها و ظرفیت های بالفعل و بالقوه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و از فعالیت های انجام شده در خصوص مسائل زیست محیطی و همچنین جذب سرمایه گذاران در حوزه تولیدی، صنعتی و خدماتی و اشتغال پایدار صورت گرفته در این منطقه ویژه ارائه نمود.

حسین نامور با بیان اینکه، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تکیه بر توان داخلی و در راستای اقتصاد برونگرا و درونزا در جهت افزایش ظرفیت تولید و بومی سازی کالاها، با تمام ظرفیت قانونی خود در کنار سرمایه گذاران عرصه تولید است و اقدامات لازم در جهت تسریع و تسهیل امور برای شرکت های مستقر در این منطقه ویژه و همچنین جذب سرمایه گذار خصوصی انجام می دهد.

نامور افزود: در این منطقه ویژه قریب به 44 شرکت فعال در زمینه تولیدی، 37 شرکت فعال در حوزه خدماتی و 14 واحد در حال ساخت فعالیت دارد که زمینه اشتغال 1600 نفر نیروی مستعد بومی مهیا شده است.

وی در این نشست بخشي از مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را بيان نمود.

در این راستا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پیشنهادات لازم به منظور حل مشکلات جهت رونق و استفاده بیشتر از ظرفیت های این منطقه ویژه به نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ارائه نمود.

در پایان این نشست از شرکت های پلی استرآریان، جی لیان جی و صنعت پلاست لیان بازدید به عمل آمد.

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
عبدالملکی: «روابط عمومی‌»ها، نهادی تصمیم‌ساز و مشاورانی مطلع هستند
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
چرا منطقه آزاد چابهار برای هندی‌ها مهم است؟

یادداشت

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
عبدالملکی: «روابط عمومی‌»ها، نهادی تصمیم‌ساز و مشاورانی مطلع هستند
معاون جدید فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منصوب شد
چرا منطقه آزاد چابهار برای هندی‌ها مهم است؟