رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد

با پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و موافقت فدراسیون ورزش های همگانی، سمیه شهبازیان به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، حمیدرضا مومنی در جلسه اهدای حکم سمیه شهبازیان به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی این منطقه آزاد، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای ورزش همگانی در این جزیره، گفت: گسترش فضاهای ورزشی و حضور خانواده ها در عرصه های ورزشی علاوه بر ارتقای سطح سلامتی جامعه، می تواند به اخلاقی تر شدن فضای اجتماع هم کمک کند.

مومنی ادامه داد: برگزاری ورزش های همگانی، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی و گروهی با حضور خانواده ها و فعالیت‌های گروهی، می تواند موجب تخلیه بخشی از استرس های موجود در سطح جامعه شده و با ایجاد تعامل بین افراد مشارکت کننده، آرامش و سلامت جسم و روان را به جامعه هدیه کند.

وی در ادامه از رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم خواست به حوزه بانوان توجه بیشتری داشته باشد و تصریح کرد: 50 درصد جمعیت جزیره از بانوان تشکیل شده که باید برای آنها در حوزه ورزش برنامه ریزی ویژه ای داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با تهیه یک برنامه جامع برای ورزش در حوزه های مختلف همگانی، قهرمانی و حرفه ای می توان به توسعه ورزش در جزیره کمک کرد.

در ادامه این جلسه رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم نیز گفت: ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد جامعه می باشد.

سمیه شهبازیان با اشاره به گستردگی حوزه های فعالیت این هیات ورزشی ادامه داد: بیش از 50 کمیته و انجمن در حوزه های مختلف تحت مدیریت هیات ورزش های همگانی تعریف شده و به فعالیت خواهند پرداخت.

شهبازیان در پایان تصریح کرد: برای ترویج ورزش های همگانی نیاز به همراهی خانواده ها و همکاری بخش های مختلف اداری، سازمانی، سمن ها و ... هستیم تا از این طریق بتوان برای بهبود وضعیت سلامت جامعه اقداماتی را انجام دهیم.

براساس این گزارش، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حکم انتصاب سمیه شهبازیان به عنوان رییس هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم را به وی اهدا کرد.

افشین ملایی سفید دشتی در این حکم انتصاب آورده است: احترما با عنایت به پیشنهاد سازمان منطقه آزاد قشم و نظر به تجربه، تعهد و علاقمندی سرکار عالی بموجب این حکم از تاریخ 24/9/1399 به سمت سرپرست هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم منصوب می نمایم.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری نیروهای متعهد و کاردان در تعمیم و گسترش ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم در چارچوب اساسنامه و دستورالعمل های ابلاغی موفق و موید باشید.

گفتنی است، توسعه ورزش در جزیره، گسترش سلامت جامعه، اخلاق مداری جوانان و مشارکت فعال بانوان به منظور ارتقا روحیه نشاط در خانواده ها یکی از برنامه های مورد نظر سازمان منطقه آزاد قشم در دوره مدیریت حمیدرضا مومنی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.