مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم؛

کارگاه آشنایی با مبانی حقوقی پیمان در قشم برگزار شد

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی حقوقی پیمان برای کارکنان سازمان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از شما و اقتصاد، حمیدرضا صادقی با تأکید بر لزوم ارتقا دانش فني و آشنايي كاركنان با قوانين و مقررات حاكم بر قراردادها و پیمان‌های منعقده در مجموعه معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان بیان داشت: تسلط كامل كاركنان اين حوزه‌ها به مباحث قراردادي از موضوعاتی است که در راستای کارآیی مجموعه سازمان و ارایه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان نقش مهمی ایفا می‌کند.

صادقی ادامه داد: توانایی مدیریت بهتر چالش‌ها توسط سرمایه‌های انسانی همچنین می‌تواند به اجرایی و عملیاتی کردن سیاست‌های سازمانی کمک می‌کند.

به گفته وی، بالا بردن سطح دانش فني و حقوقي کارکنان جهت بررسي صورت‌های كاركرد پيمانكاران در مواردی مانند؛ كاركردهاي موقت و قطعي، تعديل قیمت‌ها و همچنين بررسي لوايح تاخيرات طبق مباني حقوقي پيمان و بخشنامه‌های ابلاغي از اهداف عمده برگزاری کارگاه مذکور بود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این کارگاه روز پنج‌شنبه چهارم دی‌ماه با حضور کارکنانی از معاونت فنی و زیربنایی و مدیریت‌های امور حقوقی و قراردادها، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امور درگهان و اداره کل حراست برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.