توسط دادستان قشم؛

جزییات سوءقصد به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تشریح شد

دادستان قشم گفت: با توجه به اعلام سوء قصد به خودروی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مجروح شدن وی و مدیر تشریفات این سازمان، دستورات لازم برای دستگیری عامل یا عاملان سوء قصد صادر شده است.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس، رضا صفایی در گفت‌وگویی رسانه‌ای افزود: به محض گزارش این حادثه،  اینجانب و مسوولان مربوطه در محل حادثه حضور یافتیم تا ضمن بررسی موضوع از نزدیک، دستورات مقتضی صادر شود.

به گفته منابع آگاه و حاضر در محل حادثه، فرد مسلحی با موتورسیکلت پس از شلیک ۶ یا ۷ گلوله به سمت خودروی سازمانی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از محل تیراندازی متواری شد.

به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان، حمید رضا مومنی از ناحیه دست مجروح شد که پس از انجام اقدامات لازم از بیمارستان مرخص شد اما تورج امانی که گفته می‌شود گلوله به صورت وی اصابت کرده، در حال دریافت خدمات درمانی است.

همچنین یک عمل جراحی اورژانسی برای متوقف ساختن خونریزی فک پایین بر روی تورج امانی، صورت گرفته و وی احتمالا برای تکمیل مراحل درمان به بندرعباس و یا تهران منتقل خواهد شد.

پیش از این نیز محدثه رزمجو، مدیر حقوقی این سازمان در منزل خود مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته بود، ولی آسیبی ندید.

لیلا سلیمانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو