تجلیل از سازنده و نوازنده مطرح عود در منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شجاع الدین اشعری، سازنده و نوازنده مطرح و شناخته شده ساز عود در جزیره قشم تجلیل کرد.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب گفت: تجلیل از هنرمندان پیشکسوت عرصه های مختلف در راستای کمک و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت جزیره قشم که در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
علیرضا کمساری ادامه داد: توجه به موسیقی نواحی جزو برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بوده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته با قدردانی و تجلیل از تلاش های چهره پیشکسوت این حوزه به دنبال تقویت بنیان های آن هستیم.
وی تاکید کرد: در راستای حمایت و تجلیل از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط هنرمندان باسابقه و مطرح منطقه جهت معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری و میراث معنوی جزیره قشم از «شجاع الدین اشعری» سازنده و نوازنده مطرح ساز عود تجلیل شد.
گفتنی است، شجاع الدین اشعری هنرمند سازنده و نوازنده ساز «عود» متولد 1361 و ساکن جزیره قشم است که طی سال های گذشته با ساخت ساز و حضور در جشنواره های و برنامه های فرهنگی و هنری مختلف در عرصه های بین المللی و ملی نقش موثری در شناساندن فرهنگ و هنر منطقه بویژه موسیقی محلی این ناحیه داشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو