شروط میزبانی قشم از گردشگران در ایام تعطیلات

سی و هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل، محمدباقر سعادت عضو هیات مدیره و معاونین، مدیران و مشاوران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این جلسه گفت: با صحبت هایی که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته کنترل ترددها، مدیریت حضور گردشگران و جلوگیری از ازدحام گردشگر در نقاط گردشگری به عنوان شروط حضور گردشگران در تعطیلات 22 بهمن و تعطیلات نوروز 1400 مطرح شده است.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته با راه اندازی مجدد سامانه کیا و با هماهنگی بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم می تواند اقدامات مثبتی در راستای کنترل ترددها و مدیریت ورود و خروج گردشگران در تعطیلات پیش رو را برنامه ریزی کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: طی سال های گذشته با راه اندازی کمپ پارک ها و فعالیت کاشانه مهمان ها در روستاها، شرایط برای حضور گردشگران در نقاط مختلف جزیره قشم فراهم شده است.
مومنی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته می توان به صورت مستمر وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط گردشگران در زمان حضور در جزیره قشم را مورد بررسی قرار داد.
براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادت فر معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون مصوبات نشست‌های قبلی پرداخت و دستور کار سی و هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم را تشریح کرد. وی در ادامه گزارش بررسی عملکرد درآمدها و منابع سازمان منطقه آزاد قشم قشم به تفکیک معاونت ها و مدیریت ها در 10 ماهه سال جاری را ارائه کرد.
در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا و شرایط بیماران مبتلا به این ویروس در جزیره ارائه کرد.
در ادامه سی و هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی پیرامون تولید محتوای خبری صورت گرفته توسط این مجموعه را تشریح نمود.
در ادامه این جلسه نورالله کرمی مدیر شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی از نکات مطرح شده در فصل 15 گزارش طرح جامع قشم تهیه شده توسط شرکت سوئکو پیرامون پیش بینی های این گزارش در حوزه امکانات عمومی در حوزه های بهداشتی، آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی را ارائه کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو