وزیر اقتصاد در حاشیه سفر به مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

شاخص های توسعه اقتصادی مازندران ارتقا یافته است

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه "توسعه متوازن منابع را در استان‌های کشور برنامه‌ریزی کردیم" گفت: شاخص‌های توسعه اقتصادی در مازندران ارتقاء یافته است.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند در حاشیه سفر به مازندران در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه ما در وزارت اقتصاد، توسعه متوازن منابع را در استان‌های کشور برنامه‌ریزی کرده ایم، گفت: شاخص‌های توسعه اقتصادی در مازندران رشد یافته است.

دژپسند گفت: مازندران استان عالم پرور و مرکز تشکیل حکومت تشییع بوده که باید از اسطوره‌های این استان بیشتر یاد شود.

وی افزود: خاندان آیت‌الله لائینی از گذشته تا امروز دارای درجات عالیه علمی بوده و آثار و برکات عالم جلیل القدر آیت الله لائینی در منطقه شرق مازندران منشاء خدمات شایسته و بی‌نظیر بوده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ارادت دیرینه‌ای به خاندان آیت الله لائینی داشته و داریم، تصریح کرد: مازندران با وجود عالمان بزرگ و مشاهیر ارزشمند در عرصه فقهی کارنامه درخشانی داشته و دارد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی استان به درخواست آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مشکلات خود را به صورت رو در رو با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.

دژپسند نیز در این دیدار طی تماس‌های تلفنی با برخی از مدیران بانکی در استان و کشور خواستار تسریع در رفع مشکلات این افراد شد.

بازدید از پروژه هتل 5 ستاره لالیم شهرستان ساری و میاندورود, بازدید از شرکت آلفا سلولز لینترپاک بهشهر، بازدید از بیمارستان میلاد نور شهرستان میاندورود و شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از برنامه های وزیر اقتصاد در استان مازندران بوده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو