مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

چابهار قطب مهم پتروشیمی و فولاد ایران می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزادچابهار گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و اقدامات در حال انجام قطب مهم پتروشیمی و فولاد ایران می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل ایرنا، عبدالرحیم کردی در نشستی با استانداران منطقه پنج کشور در منطقه آزادچابهار اظهارداشت: توجه به تسریع و تکمیل جاده، ریل، توسعه بندر و ساخت فرودگاه در این منطقه ضروری است چون این منطقه بزودی به قطب سوم پتروشیمی تبدیل و از قطب‌های بزرگ فولاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت شرکت در منطقه آزادچابهار 48 ساعته است و زمین پس از ارایه طرح توجیهی با قیمت هر مترمربع 60 هزار تا 200 هزار تومان بوده و حداکثر تا یک ماه تحویل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این منطقه در صنایع فولاد، پتروشیمی و توسعه حمل نقل در اقتصاد نقش ایفا خواهد کرد و قرار است یک واحد فولاد 1.6 میلیون تن و کنسرسیوم 10 میلیون تنی در حال جانمایی است.

وی اظهارداشت: نقش در اقتصاد ملی، اثر بر اقتصاد محلی، جلب مشارکت جوامع محلی، انتقال دانش و تکنولوژی و گسترش تعاملات بین المللی از راهبردهای مهم منطقه آزادچابهار است.

کردی بیان کرد: 700 میلیارد تومان پروژه در حوزه مسوولیت اجتماعی در منطقه آزاد چابهار تعریف شده که در قالب 100 پروژه در حال اجراست. 

وی افزود: 9 هتل در منطقه آزادچابهار در حال ساخت بوده این در حالیست که کل هتل‌های قبلی 1600 تخت دارند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.