مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شهادت اولین شهید مدافع سلامت جزیره قشم را تسلیت گفت

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت جزیره قشم را به همه مدافعان بی نام و نشان سلامت در عرصه بهداشت و درمان جزیره، همکاران، خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی دراین پیام درگذشت پرستار سپید پوش و سپید قلب بیمارستان پیامبراعظم(ص) منطقه آزاد قشم، بانو طیبه صادقیان رحمت الله علیه را جانکاه و اندوهناک خواند و برای روح آن مرحوم از خداوند تبارک و تعالی آمرزش آرزو کرد. 


متن این پیام به این شرح است:


 بسم الله الرحمن الرحیم


خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت جزیره قشم  پرستار سپید پوش و سپید قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منطقه آزاد قشم، بانو طیبه صادقیان رحمت الله علیه را با ناباوری دریافت کردم.
بی شک  برای همه ما سخت و باورنکردنی است که ستاره ای درخشان در آسمان مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا در جزیره قشم، این گونه یکباره غروب کند.
اینجانب شهادت این بانوی قهرمان و اولین شهید مدافع سلامت جزیره قشم  را به همه مدافعان بی نام و نشان سلامت در عرصه بهداشت و درمان جزیره، همکاران، خانواده و بازماندگان آن مرحوم  تسلیت گفته و از بارگاه ذات اقدس تعالی برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای همه بازماندگان صبر جمیل آرزو می کنم.


حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.