20 میلیارد ریال بعنوان پیش پرداخت خرید دستگاه MRI توسط سازمان منطقه آزاد ماکو پرداخت شد

به گزارش فرینا، پس از نیازسنجی های صورت گرفته توسط سازمان منطقه آزاد ماکو، پیشنهاد تجهیز بیمارستان فجر ماکو به دستگاه ام آر آی از طرف مدیرعامل سازمان ارائه و در راستای تسریع در تهیه دستگاه ام آر آی، محمدرضا عبدالرحیمی در آذرماه سال جاری طی نامه ای به وزیر بهداشت ضمن اعلام نیازهای بهداشتی منطقه، پیشنهاد خرید دستگاه ام آر آی به صورت مشارکتی را اعلام کرد.

پس از تقدیر وزیر بهداشت از پیشنهاد سازمان منطقه آزاد ماکو و ابلاغ نامه خرید دستگاه ام آرآی، قرارداد خرید این دستگاه توسط سازمان منطقه آزاد ماکو تهیه و تنظیم و به مرحله اجرا رسید. طبق قرارداد تنظیمی، 20 میلیارد ریال بعنوان پیش پرداخت خرید یک دستگاه MRI برای بیمارستان فجر ماکو از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو پرداخت شد.

مجهز شدن بیماستان فجر ماکو به دستگاه MRI،در ارتقای سطح درمان منطقه، جلب رضایتمندی و کاهش خطرات و هزینه های جانی و مالی شهروندان، جلوگیری از اعزام بیماران منطقه به شهرهای اطراف و تسریع در روند درمان بیماران شمال استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ام آر آی يا روش تصويربرداري با تشديد مغناطيس (Magnetic Resonance Imaging ) يكي از روش هاي پيشرفته تصويربرداري پزشكي است كه با استفاده از اين روش مي توان تصوير بافت هاي دروني بدن را ديد و از آن طريق مشكلات و بيماري هاي اعضاي بدن را تشخيص داد.

با توجه به پذيرش بيماران مغز و اعصاب و مصدومان حوادث و تصادفات در بيمارستان فجر ماکو، ايجاد بخش ام آر آي در اين بيمارستان بسيار ضروري می باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو