با هدف بازدید از پروژه‌های زیرساختی و حضور در نشست هم انديشي مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور؛

قشم میزبان مشاور رییس جمهور و مدیران عامل مناطق آزاد کشور شد

حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه مدیران عامل مناطق آزاد کشور باهدف بازدید از پروژه‌های زیرساختی، نفت و انرژی و حضور در نشست هم انديشي مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور، با استقبال رييس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هيات همراه، وارد جزيره شد.

به گزارش فرینا، علی درویش پور، مدیرعامل سازمان سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران، با حضور در فرودگاه بین المللی قشم از مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مدیران عامل سایر مناطق آزاد کشور استقبال کرد.
برگزاری نشست شورای مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کشور به‌منظور تصمیم‌گیری و ارزیابی در خصوص موضوعات تأمین مالی و راهبردهای بخش پولی در مناطق آزاد با مشارکت بخش خصوصی از جمله برنامه های این سفر است.
بازدید از پروژه‌های نفتی، شیلاتی و صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم به‌منظور تأکید بر پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و تلاش برای مانع‌زدایی از روند تولید، بخشی از برنامه‌های طراحی‌شده برای آشنایی بیشتر مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد با ظرفیت‌های جزیره قشم است.
بازدید از مراحل برداشت ماهی‌ پرورشی در دریا، اسکله نفتی حرا و دو شرکت فعال در حوزه تولید انرژی و یک شرکت کشتی‌سازی گوشه ای از این برنامه‌هاست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.