در نشست بررسی پروژه های عمرانی جزیره قشم با حضور مشاور رییس جمهور مطرح شد؛

زیرساخت های توسعه ای اولویت منطقه آزاد قشم است

31 پروژه عمرانی منطقه آزاد قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري فرينا به نقل از خبرآنلاین، پروژه های عمرانی کلان جزیره قشم امروز 30 اردیبهشت ماه 1400 با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از نظر اولویت اجرا مورد بررسی قرار گرفت.
این پروژه های زیرساختی در حوزه های عمران و شهرسازی، صنایع گردشگری، شیلات، نفت، گاز و انرژی و توسعه خدمات رفاهی به ساکنان جزیره در جلسه مذکور مورد بررسی و اولویت بندی به لحاظ اجرا قرار گرفتند.
حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادي ضمن تاکید بر نقش پروژه های زیرساختی در توسعه بهتر منطقه در آینده نزدیک بر روند اجرای این پروژه ها تاکید کرد.
علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با اشاره به این مطلب که نگاه سازمان منطقه آزاد قشم به پروژه های زیرساختی، یک نگاه بلندمدت مبتنی بر تسهیل گری خدمات به ساکنان است، دستور پیگیری و نهایی سازی پروژه هایی که منتج به انعقاد قرارداد شده را صادر کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :