مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

تامین منابع پایدار با استفاده از شیوه های نوین برای دستیبابی به توسعه متوازن در قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای انجام فعالیت های زیرساختی و رسیدن به توسعه متوازن در حوزه های مختلف اقتصادی، گردشگری و... در جزیره نیازمند تامین منابع پایدار و استفاده از شیوه های جدید هستیم.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، علی درویش پور در نخستین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور معاونان و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مدیریت ها و بخش های مختلف سازمان باید در حوزه تامین منابع و همچنین هزینه ها، عملکرد دقیقی داشته باشند.
وی با بیان اینکه موضوع تحقق درآمدهای سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت پیگیری می شود، تصریح کرد: هدف گذاری صحیح بودجه ای و درآمدی یکی از موضوعاتی است که می تواند به توسعه متوازن و پایدار در این منطقه کمک کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در جزیره وجود دارد که با استفاده از آنها و بازنگری در برخی فرآیندها، می توانیم شاهد بهبود وضعیت و حرکت پرشتاب به سوی توسعه در منطقه باشیم.
درویش پور در پایان گفت: تأمین منابع برای منطقه آزاد قشم یک موضوع مهم و اساسی است، اما مساله ای که باید مورد توجه قرار گیرد نحوه مدیریت و مصرف این منابع است.
براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه عابدین سعادتفر، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی از آخرین وضعیت تکالیف بودجه ای به تفکیک معاونت ها و مدیریت های مختلف ارائه کرد.
گفتنی است در ادامه این نشست، معاونان و مدیران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود درخصوص سازوکارهای پیشنهادی ایجاد منابع درآمدی جدید برای سازمان به اظهار نظر پرداختند و مقرر شد که این جلسات به صورت مستمر برگزار گردد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.