توسعه گردشگری و افزایش فعالیت های تولیدی و اقتصادی کمک شایانی به ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه خواهد نمود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همه معاونین و مدیران باید با نوآوری و اقدامات ابتکاری در چهارچوب قانون در جهت افزایش درآمدهای منطقه کمک کنند.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، علی درویش پور با اعلام این مطلب در جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان اظهار داشت: مدیران سازمان باید علاوه بر وظایف و تعهدات جاری با فعالیت های جدید از جمله برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت اتاق های فکر با حضور صاحب نظران و سایر نوآوری ها و ابتکارات، افزایش درآمد پایدار در منطقه را محقق نمایند.

وی افزود: توسعه صنعت گردشگری و افزایش فعالیت های تولیدی و اقتصادی موجب ایجاد درآمد پایدار برای منطقه و سازمان شده و مردم جزیره نیز از آن بصورت مستقیم و غیر مستقیم منتفع خواهند شد.

درویش پور ایجاد درآمدهای پایدار را لازمه استمرار توسعه در هر منطقه ای دانسته و گفت: با افزایش این نوع درآمدها در منطقه پیشرفت و توسعه بیش از پیش در جزیره محقق خواهد شد.

گفتنی است، دومین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست مدیرعامل سازمان و با حضور معاونان و مدیران این سازمان با 4 دستور کار تشکیل شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.