پنج سینما در چابهار احداث می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/61793
ساعت 14:23 سه شنبه 8 تير 1400
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اینکه اکران فیلم‌های جشنواره‌های ملی باید همزمان با سراسر کشور در چابهار هم اکران و پخش شود گفت: در همین راستا از سوی منطقه آزاد چابهار برای احداث پنج سینمای امید، فراخوان داده شده است.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، طاهره شهرکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تنها برای احداث هر سالن سینمایی یک میلیارد تومان هزینه می‌شود اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای تحقق این اتفاق فرهنگی، زمین مورد نیاز را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: صدور مجوزهای لازم و تامین تجهیزات متعارف را سازمان سینمایی کشور متقبل خواهد شد و احداث سالن‌ها بر عهده سرمایه‌گذار خواهد بود. «سرمایه‌گذار این طرح، بهره‌برداری و مدیریت مجموعه را برعهده خواهد داشت»

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با احداث این مجموعه سینمایی، مردم چابهار و علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند همزمان با سراسر کشور، پنج فیلم را در سانس‌های مختلف تماشا کنند.

وی تصریح کرد: پردیس سینمایی چابهار در آینده، ظرفیت خوبی برای رخدادهای سینمایی کشور خواهد بود.

چابهار فقط یک سینما داشت که به مرور زمان غیرفعال شده است و افراد برای تماشای فیلم، از سالن‌های چندمنظوره استفاده می‌کردند.

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار نیز پوستری با عنوان «فراخوان مشارکت در احداث سینمای امید» منتشر کرد که در متن آن آمده است: با توجه به ضرورت گسترش فضاهای سینمایی در چابهار، سازمان منطقه آزاد برای مشارکت در ساخت سینما با واگذاری زمین و همچنین سازمان سینمایی کشور با در اختیار قرار دادن تجهیزات برای سرمایه‌گذاری در این بخش اعلام آمادگی می‌کند لذا از علاقه‌مندانی که تمایل به سرمایه‌گذاری و احداث سینمای امید با ظرفیت‌های محدود «از 60 نفر تا 120 نفر» دارند جهت همکاری دعوت به عمل می‌آید. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار مراجعه و یا با شماره تلفن «05435335821» تماس برقرار کنند.

شناسه خبری: 61793

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران
مدیر دفتر «مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور» در منطقه آزاد اروند منصوب شد

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟