رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

69.5 هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش 69.5میلیارد ریال در روستای ریگو قشم رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای ریگو قشم به مساحت 69 هزار و 500 مترمربع از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري شمانيوز، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این قطعه از اراضی رفع تصرف شده را افزون بر 69میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی بخش شهاب شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: عملیات رفع تصرف  و تخریب سد و بند خاکی این اراضی از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.  
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو