با دستور رئیس جمهوری؛ 38 طرح سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس افتتاح شد

  • چهارشنبه 16 تير 1400 - 11:27
  • ارس
  • 0 دیدگاه
38 طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ریالی بالغ بر هزار و 514 میلیارد تومان امروز سه شنبه پانزدهم تیرماه در هفتاد و هشتمین برنامه افتتاح «تدبیر و امید برای جهش تولید» بصورت ارتباط زنده تصویری با دستور رئیس جمهور در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

 به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس گفت:از مجموع 38 طرح افتتاحی منطقه آزاد ارس به دستور رئیس جمهوری، 4 درصد سرمایه گذاری ها توسط سازمان منطقه آزاد ارس و بخش دولتی و 96 درصد توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.

  وی افزود: بهره برداری از تولید کشنده 2631 یورو 5 توسط ارس خودرو دیزل، فازهای دو،سه و چهار مجتمع مشاهیر آذربایجان، مجتمع تجاری هایپر استار سه پروژه اصلی است که بهمراه 35 طرح مهم دیگر امروز به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه یادآور شد: علاوه بر سه پروژه اصلی،10 مجتمع مسکونی خدماتی، آزمایشگاه غذا و دارو، 6 پروژه عمرانی و 18 پروژه سرمایه گذاری نیز همزمان در ارس به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس میزان اشتغالزایی این 38 پروژه را 663 نفر اعلام کرد.
گفتنی است پیش از این نیز در افتتاحات مناطق آزاد توسط رئیس جمهور 85 طرح صنعتی،زیربنایی،کشاورزی و گردشگری با مجموع سرمایه‌گذاری 61 هزار و 180 میلیارد ریالی و 70.5 میلیون یورویی و 4.6 میلیون دلاری به صورت ارتباط زنده تصویری با دستور رییس جمهور افتتاح شده بود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو