با حضور ارزیابان؛ برنامه شهر سالم جلفا طی دو روز ارزیابی اولیه می شود

امروز با حضور آسایی مشاور دفتر سازمان بهداشت جهانی و ارزیابانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی در ارس، طی دو روز اقدامات انجام شده در پروژه شهر سالم جلفا بازدید و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش فرینا، برنامه حضور ارزیابان سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دو روز کاری صورت خواهد گرفت که امروز در اولین روز حضور این تیم در ارس ضمن تشکیل جلسه و ارایه گزارشی از اقدامات انجام یافته در راستای تحقق پروژه شهرسالم جلفا توسط قائم مقام کمیته راهبردی و رئیس کمیته های تخصصی، بازدید از پروژه ها و مکان های مورد نظر ارزیابان انجام گرفت.

در طی این دو روز دو تیم ارزیاب بصورت جداگانه از اقدامات برنامه شهر سالم جلفا بازدید می کنند.

بازدید از مراکز خانه مادر و کودک، اورژانس اجتماعی، ساختمان مشاغل، حمام تاریخی جلفا، نمایشگاه بازیافت، بررسی مستندات و گزارشات دبیرخانه شهر سالم، پارک ها، مداخلات ترافیکی، برنامه های توسعه شهری، فرهنگسرا، زورخانه و مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری مکان های مورد بازدید تیم اول به سرپرستی دکتر آسایی در روز اول ارزیابی بود.

تیم دوم نیز بازدید از مدارس 29بهمن و شریعتی، شبکه آب و فاضلاب جلفا، تصفیه خانه، منبع آب، چندین محل تهیه توزیع مواد غذایی، رستوران، سوپرمارکت ها، کارگاه تولید مواد غذایی و چند شرکت تولیدی را در اولین روز حضور خود در ارس مورد ارزیابی قرار دادند‌.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :