مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ارس همزمان با سطح ملی و استانی از اول تیرماه شروع و تا دهم مردادماه ادامه دارد.

به گزارش فرینا، میرحسین موسوی اظهار کرد: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است که کارآفرینان منطقه آزاد ارس نیز با توجه به نقش تاثیر گذاری که بخصوص در ایام کرونا در رشد چرخه اقتصادی کشور داشته اند در زمان باقی مانده دراین جشنواره شرکت نمایند.

موسوی افزود: فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا 10 مرداد است و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس KARAFARINANEBARTAR.IR یا KARAFARINANEBARTAR.MCLS.GOV.IR مراجعه کنند.

وی تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس گفت: جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب وکارها حدود یک و سال نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندمی کرونا نیز بوده اند و طبعا کسب و کارهایی توانسته اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :