راه‌اندازی پایگاه واکسناسیون کرونا در مجتمع بندری امام خمینی(ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از راه اندازی پایگاه مایه کوبی کرونا با هدف تسهیل دسترسی همه اقشار کارکنان مجتمع بندری امام خمینی(ره) به واکسن کرونا در این مجتمع بندری خبر داد.

به گزارش فرینا، عادل دریس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن اعلام این خبر گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر و مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) این اداره کل، پایگاه مایه کوبی در محل درمانگاه مجتمع بندری امام خمینی (ره) واقع در اسکله 26 به منظور تسهیل دسترسی همه اقشار کارکنان این مجتمع بزرگ بندری حسب گروه‌های سنی اعلام شده وزارت بهداشت از روز دوشنبه چهارم مردادماه آغاز به کار کرد.
دریس با اشاره به استقبال شایسته کارکنان بخش‌های خصوصی و دولتی مجتمع بندری برای انجام واکسناسیون افزود: در روز نخست راه‌اندازی پایگاه مایه کوبی برابر اعلام وزارت بهداشت افراد بالای 48 سال پس از مراجعه به این مرکز، دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی اظهار کرد: امید است که با ادامه روند فعالیت این پایگاه و اختصاص دوز‌های بیشتر از سوی شبکه بهداشت و درمان، تمامی افراد شاغل در این مجتمع بزرگ بندری واکسن کرونا دریافت کنند و مصونیت کارکنان در برابر این بیماری بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :