پیشرفت 18 درصدی پروژه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از پیشرفت 18 درصدی احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش فرینا، عادل دریس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه احداث شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) با 18 درصد پیشرفت فیزیکی وارد مراحل عملیاتی مطلوبی شده است.
دریس افزود: پس از انتخاب پیمانکار واجد شرایط برای اجرای طرح گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، عملیات احداث شبکه گازرسانی به این مجتمع بندری پیشرفت عملیاتی داشته است.
وی گفت: برای اجرای پروژه شبکه گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره) 765 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: در این طرح قرار است 27 هزار متر مکعب گاز طبیعی از طریق دو مسیر و با کمک دو ایستگاه تقلیل فشار به تمام نقاط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) انتقال داده شود.
دریس خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن پروژه گازرسانی به این بندر تجاری، علاوه بر رفع درخواست متقاضیان به سوخت ارزان و در نتیجه کاهش هزینه تمام شده‌ کالا و خدمات، موجب تغییر سوخت مصرفی تعدادی از کارخانه‌ها و صنایع از سوخت مازوت به گاز طبیعی، تأمین سوخت نیروگاه و در نتیجه توسعه روز افزون شرکت‌های فعال در این مجتمع بندری خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :