ظرفیتی کم‌نظیر در بوشهر / احداث سوله و سازه با بهترین کیفیت و قیمت

شرکت بوشهر سوله‌ساز یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت سوله و اجرای دیگر سازه‌ها نظیر پل، مخازن سوخت و مایعات، کانکس و کانتینر، جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای است که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مستقر بوده و تولیدات آن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند.

به گزارش فرینا، شركت بوشهر سوله ساز در كنار تولید انواع سوله و سازه‌های فلزی كه قسمت اعظم سازه‌ها و ساخت و سازهای روز صنعت كشور، استان و مناطق صنعتی را تشکیل می‌دهد، در زمینه ساخت انواع مخازن شامل مخازن ذخیره‌ای و تحت فشار در شاخه سازه‌های فلزی و پیچ و مهره‌ای كه سازه مطرح روز دنیا است، فعالیت می‌کند.

در این واحد در كنار ارتقای كیفیت محصولات تولیدی، مسئله كاهش و پایین نگه داشتن هزینه‌های تولید مد نظر قرار گرفته است كه در نهایت موجب كاهش هزینه تمام شده تولیدات می شود.

طراحی، ساخت و نصب سازه های فلزی، مخازن ذخیره‌ای و تحت فشار، تاسیسات نیروگاهی و پتروشیمی و پالایشگاهی،تجهیزات دریایی و. ... از دیگر خدمات شرکت بوشهر سوله‌ساز است.

مدیرعامل شرکت بوشهر سوله‌ساز گفت: این شرکت دارای توان تخصصی و فنی بالایی بوده و تولیدات ما با بالاترین کیفیت مورد تائید شرکت‌های بزرگ استانی و کشوری قرار گرفته است و طی سال‌های گذشته پروژه‌های بزرگ و مهمی را انجام داده‌ایم.

داریوش امیری، ظرفیت تولید این شرکت را 500 تا هزار تن در ماه عنوان و بیان کرد: در عرصه تولید با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بهترین سازه‌ها تولید و در صنایع مختلف بکارگیری می‌شود.

امیری، طراحی و ساخت و نصب انواع سوله، طراحی، ساخت و نصب سازه‌های فلزی صنعتی و طراحی، ساخت و نصب سازه‌های تاسیسات نیروگاهی و پتروشیمی و پالایشگاه و همچنین تجهیزات دریایی را از تولیدات مهم این شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت دقیق صنعت افزود: طراحی، ساخت و نصب انواع سازه‌های پیچ و مهره‌ای، طراحی، ساخت و نصب انواع پل، انواع مخازن صنعتی و غیرسنعتی، انواع جرثقیل سقفی و دروازه‌ای و طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر از دیگر تولیدات ما است.

امیری گفت: حضور و استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یک مزیت مهم برای سرمایه‌گذاران در این منطقه محسوب می‌شود و می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را با قیمت مناسب‌تر به شرکت‌های سرمایه‌گذار در منطقه ارائه کنیم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران از ظرفیتی که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قرار دارد استفاده کنند تا هم افزایش تولید محقق شود و هم اینکه شاهد توسعه اشتغال باشیم.

مدیرعامل شرکت بوشهر سوله‌ساز اضافه کرد: در حال حاضر 20 نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و در صورتی که سفارش‌های لازم دریافت شود، قابلیت گسترش اشتغال تا 300 نفر را نیز داریم.

امیری تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های صنعتی که داریم، 20 هزار متر مربع انبار سرپوشیده و آزاد هم داریم که ظرفیت خوبی برای انبار کالاهای مختلف است.

وی تاکید کرد: ما به عنوان یک صنعت مادر در حوزه صنعتی فعالیت داریم و انتظار می‌رود علاوه بر ترغیب صنایع و سرمایه‌گذاران به استفاده از ظرفیت این شرکت،‌ حمایت مناسب از شرکت‌های فعال در منطقه صورت گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :