مدیرکل بازرسی بوشهر:

عملکرد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در حمایت از تولید ستودنی است

مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: عملکرد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در حمایت از تولید ستودنی است.

به گزارش فرینا، اسحاق شهبازی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بازرسی در جمع خبرنگاران حمایت از تولید را یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی دانست و اظهار داشت: در این راستا طی نیمه نخست امسال از 59 شرکت بازدید کرده‌ایم و منتظر نمانده‌ایم که این شرکت‌ها به ما مراجعه کنند.

شهبازی با اشاره به حضور مستمر در شرکت‌های تولیدی گفت: هر هفته در تعدادی از شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و یا شهرک‌های صنعتی بوشهر حضور یافته و مسائل و مشکلات شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی بیان کرد: در این بازدیدها مسائل و مشکلات شرکت‌ها را بررسی کرده و در ارتباط با مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین بانک‌ها نسبت به رفع مشکل از این شرکت‌ها اقدام می‌کنیم.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تقدیر کرد و افزود: آقای نامور با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه بوشهر است و شاهد رضایت همه مدیران شرکت‌ها از پیگیری و تعامل ایشان هستیم که جای تقدیر دارد.

شهبازی تصریح کرد: در این شش ماه اجازه نداده‌ایم که حتی یک شرکت تولیدی تعطیل شود و بانک‌ها به خاطر بدهی این شرکت‌ها را تملک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازدیدها از تعطیلی چهار شرکت جلوگیری شده، سه واحد فعال‌تر و گسترده‌تر شده و دو مورد تسریع در صدور مجوز صورت گرفته و 14 مورد نیز تسهیلات لازم با همکاری بانک‌ها تامین شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :