رفع تصرف 184.1هزارمترمربع اراضی خالصه دولتی در شهر درگهان قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف چهار قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در شهر درگهان، ضلع جنوبی محله قبله، مجموعا به مساحت 184هزار و 199 متر مربع خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری شمانیوز، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این چهار قطعه اراضی رفع تصرف شده را جمعا 552میلیارد و 597 میلیون ریال اعلام کرد وگفت: رفع تصرف این اراضی دراجرای حکم قضایی و وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
مازندرانی، مساحت هریک از این قطعات را  به ترتیب 93هزار و 945 مترمربع، 56هزار و 556 متر مربع، 32هزار و 962 متر مربع و 736مترمربع اعلام کرد و افزود: عملیات رفع تصرف کامل این اراضی در اجرای حکم قضایی و با همکاری مامورین کلانتری شهر درگهان بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفت.
وی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :