آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم برگزار شد

آیین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم با حضور مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، حامد بی آزار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه، جعفری رییس انجمن نمایش قشم و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان رشته نمایش برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از پایگاه خبری خبرقشم، دراین آیین گزارشی از روند برگزاری هفت دوره گذشته این جشنواره در قشم و نحوه انتخاب آثار جشنواره هشتم و همچنین هیات داوران این جشنواره توسط رییس انجمن نمایش قشم ارائه شد.
براساس این گزارش در هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم چهار نمایش شامل «روایت اصلی در حاشیه» به کارگردانی سارا نظیریان، « هوشا ما عروسی خونن » به کارگردانی ابوذر رحیمی شهواری، «مرگ بر مرگ» به کارگردانی ابوطالب احدی و «افسانه» به کارگردانی عبدالرسول رنجبر به رقابت می پردازند.
این گزارش حاکی است که رضا گشتاسب، محمد هاشم زاده و حسن سبحانی مینابی به عنوان داوران اصلی این جشنواره کار انتخاب برترین آثار اجرا شده را بعهده خواهند داشت.
گفتنی است؛ هشتمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم از روز چهارشنبه 12 آبان ماه جاری ساعت15:30 با برگزاری آیین افتتاحیه و اجرای دو نمایش آغاز و روز پنجشنبه 13 آبان ماه جاری نیز با اجرای دو نمایش دیگر ادامه می یابد  و با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره در ساعت 20 روز جمعه 14 آبان ماه جاری به پایان می رسد، مضاف بر اینکه  در روز های اول و دوم این جشنواره کارگاه های آموزشی کارگردانی و نویسندگی نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.
محل برگزاری و اجرای نمایش های این جشنواره در پلاتو فروردین، نگارخانه اردیبهشت و تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم اعلام شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :