بازگشت متعهدانه به طرح جامع تضمین کننده حل مشکلات است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازگشت متعهدانه، اخلاقی و همچنین بازبینی در طرح جامع تضمین کننده حل مشکلات موجود است.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران در نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد: بر رشد نا متوازن و نا متقارن در جزیره کیش تاکید کرد و گفت: بازگشت متعهدانه به طرح جامع تضمین کننده حل مشکلات موجود است.

آهنگران در همین خصوص اظهار داشت: بخش خصوصی، سازمان منطقه آزاد کیش و همه نهادهای مستقر در این منطقه با تعهدی که نسبت به بازگشت طرح جامع دارند می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی ایجاد نشاط و شادی در جامعه را یکی از وظایف اصلی سازمان در راستای مسئولیت اجتماعی برشمرد و گفت: باید با رویکرد حمایتی به مسائل ملی به ویژه تیم های ورزشی که نشاط بیشتری را در جامعه ایجاد می کنند مورد توجه قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش انسجام مثال زدنی مسئولان این منطقه را زمینه ساز تحقق اقدامات مهم و ارزشمند در جزیره عنوان کرد و افزود: این مهم نیاز به یک عزم ملی و فرابخشی دارد که مقدمات آن فراهم شده و هر آنچه که در سازمان است در خدمت تمام مسايل ملي از جمله ورزش قرار می گیرد که یکی از مهمترین ارکان سازمان منطقه آزاد کیش محسوب می شود.

به گفته آهنگران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد کیش و فدارسيون فوتبال در مرحله نخست همکاری قرار دارند و مسائل و مشکلات با مذاكرات به سر انجام خوبی خواهد رسید.

وی، توجه به حوزه ورزش را از اولویت های نخست سازمان منطقه آزاد کیش برشمرد و اظهار داشت: فضای منطقه آزاد کیش با ورزش انس گرفته و از جایگاه ویژه ای در این جزیره برخوردار است.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، شهاب الدین عزیز خادم رئیس فدراسیون فوتبال، هیئت همراه وزارتخانه ورزش و جوانان، عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، عزیزاله فرضی پور رئیس مرکز ورزش و تفریحات سالم حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو