برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی با هدف توانمندسازی مناطق محروم اروند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند، گفت: کلاس های آموزشی صنایع دستی به صورت رایگان و با رویکرد اشتغال پایدار، برای بانوان محلات کم تر برخوردار به مناسبت هفته بسیج، در حال برگزاری است.

به گزارش فرینا، سردار عبدالرضا قاسمی زاده توانمند سازی بانوان در رشد و توسعه اقتصادی را بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: حوزه بسیج شهدای اروند با همکاری مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کانون های مساجد اروند اقدام به برگزاری کلاس های صنایع دستی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، در محلات محروم منطقه نموده است.

سردار قاسمی زاده تصریح کرد: ضمن نیاز سنجی ساکنان نواحی محروم و شناسایی نقاط هدف، در اولین گام بانوان آموزش های لازم را در رشته حصیر بافی به مدت 10 روز دریافت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای اروند، این اقدام را در راستای رفع نابهنجاری های اجتماعی عنوان کرد و اذعان داشت: کارآفرینی و بهبود وضعیت اقتصادی سهم مهمی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش و ارتقاء توانایی ها و مهارت های زیستی، روانی، اجتماعی و بالا رفتن کیفیت زندگی جامعه هدف ما خواهد داشت که امیدواریم در فرصت های بعد نیز بتوانیم این رویکرد را هرچه بیشتر گسترش دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :