با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته بسیج انجام می شود؛

افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی در سازمان منطقه آزاد قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی با حضور افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مقامات و مسئولان شهرستان قشم به مناسبت هفته بسیج در محل ساختمان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی زارعی این پایگاه را زیرمجموعه پایگاه بسیج ادارات جزیره قشم اعلام کرد و گفت: در آیین افتتاح این پایگاه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و سرهنگ حجت امیری‌کیاء فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز حضور خواهند داشت.
زارعی همچنین از برگزاری همایش «بسیج و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم بعد از افتتاح پایگاه بسیج شهید قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: در این همایش که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با حضور شخصیت های فوق الذکر برگزار می شود سخنرانان درخصوص مضامین و مفاهیم بیانیه گام دوم انقلاب سخنرانی خواهند کرد.     
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه ازاد قشم برنامه های هنری فرهنگی از قبیل شعرخوانی، سرودخوانی و دکلمه با مضمون اسلامی ـ انقلابی توسط بسیجیان قشم نیز در این همایش به اجرا در می آید.
گفتنی است؛ برنامه های بزرگداشت هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای جزیره قشم نیز برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :