مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

توسعه ورزش برنامه مهم توسعه اجتماعی در منطقه آزاد ماکو است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توسعه ورزش قهرمانی و ورزش های همگانی از جمله راهبردهای مهم سازمان در قالب برنامه های توسعه اجتماعی است.

به گزارش فرینا، محمدرضا عبدالرحیمی در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه شمال غرب کشور در ماکو برگزار شد، افزود: ورزش و توسعه آن در ابعاد همگانی و قهرمانی یکی از مولفه های توسعه اجتماعی در کشور محسوب می‌شود که آثار آن علاوه بر سلامت و نشاط عمومی جامعه و راهکار گذران مفید اوقات فراغت برای آحاد جامعه به ویژه جوانان، در سطح ملی عامل وحدت، انسجام و همبستگی و در سطح بین المللی نیز قهرمانی های جوانان از عناصر مهم قدرت نرم کشور محسوب می شود.

عبدالرحیمی ادامه داد: توسعه ورزش یکی از راهبردهای مهم منطقه آزاد ماکو بوده که با همکاری دستگاه های دولتی و هیات های ورزشی امیدواریم بیش از گذشته در رشته های مختلف به ویژه رشته‌های مزیت دار و پایه منطقه شاهد ارتقا و موفقیت ورزشکاران باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توسعه ورزش قهرمانی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی شاهد ارتقای تصویر ملی کشور و رسیدن پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به دنیا باشیم.

در این مراسم از استعدادهای ورزش منطقه در اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه باشگاه های شمال غرب کشور در منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

در این مسابقه ورزشکاران استان های شمال‌غرب کشور شامل زنجان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در هشت رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان، مستریک (رده سنی 40تا 49)، مستر 2(رده سنی 50تا 59)، مستر سه (رده سنی 60تا 69) و مستر چهار ( 70سال به بالا) به مدت سه روز در سالن ورزشی 2هزار نفری ولی عصر ماکو رقابت پرداختند.

این مسابقه به مدت سه روز در سالن ورزشی 2هزار نفری ماکو ادامه خواهد شد.

منطقه آزاد ماکو شامل شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت در شمال‌غرب کشور و شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :