الزام سازمان منطقه آزاد اروند نسبت به تعهدات پیشین حوزه آموزش و پروش

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: متعهد و ملزم به اجرای تعهدات پیشین سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه تجهیز و تکمیل فضاهای آموزشی هستیم.

به گزارش فرینا، محمدرضا اسکندری در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند که با حضور اعضای این شورا برگزار شد؛ ضمن بیان تعهد به توافقات قبلی این سازمان در حوزه تجهیز و تکمیل فضاهای آموزشی، اظهار داشت: هیأت مدیره جدید سازمان منطقه آزاد اروند قول مساعد می دهد، اولین امضاهای خود در راستای پرداخت امور مالی را پای تعهدات این سازمان نسبت به تعهدات آموزش و پرورش داشته باشد.

اسکندری افزود: قطعا منطقه آزاد اروند این اجازه را دارد که اگر درآمدی داشته باشد در محدوده منطقه (آبادان، خرمشهر، مینوشهر) هزینه کند هرچند انتظار می رود دستگاه های ملی و استانی نیز وظایف خودشان را ادا کنند.

وی با بیان اینکه بعد از این باید عقب ماندگی های گذشته را با کار مداوم جبران کنیم، تصریح کرد: می بایست کارگروه های تخصصی حوزه آموزش تشکیل شود؛ موضوعات را جمع بندی کنیم و صورت جلسه این کارگروه را در جلسات شورای آموزش و پرورش مطرح تا تصمیم نهایی گرفته شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه کلی با دانشگاه تربیت مدرس، در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: فروش ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند به واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی نهایی و کارهای اولیه آن نیز انجام شده است.

اسکندری با تاکید بر این مهم که عواید ناشی از فروش ساختمان اداری این سازمان صرف زیرساخت های منطقه خواهد شد، افزود: در راستای این اقدام قراردادی به مبلغ 2هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی مربوط به زیرساخت های منطقه با قرارگاه خاتم بسته شده که جزئیات آن در زمان مشخص، اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ موضوعاتی نظیر تکمیل فضاهای آموزشی نیمه کاره با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، تجهیز و راه اندازی مرکز خدمات روانشناسی پویش، تشویق و تقدیر از فرهنگیان مولف و … ازجمله مباحث مطرح شده در این نشست بود که مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو