منطق، اخلاق و قانون سه اصل اساسی دوران نوین حاکمیت / هنر مدیریت منطقه آزاد اروند در شرایط کنونی اقتصادی است

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند چاره گذر از شرایط نامطلوب اقتصادی فعلی در منطقه را مدیریت وضع موجود توسط مسئولین دانست و منطق، اخلاق و قانون را سه اصل اساسی دوران نوین حاکمیت برشمرد.

به گزارش فرینا؛ علی خانی در نشست با شهردار و شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: محدودیت های اقتصادی در همه ی نقاط کشور وجود دارد اما دست روی دست گذاشتن چاره ی کار نیست و برای گذر از مشکلات اقتصادی کنونی مسئولان منطقه باید هنر مدیریت این شرایط را به کار گیرند.

خانی بر لزوم خدمت شبانه روزی مسئولان به عنوان نمایندگان نظام تاکید کرد و خطاب به شهردار و نمایندگان شورا بیان کرد: با خرد جمعی و نگاه سالمی که همه اعضای شورای شهر و شهرداران دو شهرستان آبادان و خرمشهر دارند باید اختلاف سلایق را کنار گذاشت و با هم افزایی برای پیشرفت این دو شهرستان همت گمارد.

وی برقراری ارتباط موثر و مستمر را راهکاری برای دستیابی به این هدف دانست و افزود: به زودی نشستی با حضور معاونت عمرانی برای تشریک مساعی و حل و فصل و برطرف کردن موانع موجود در آبادان و خرمشهر برگزار می شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه با تاکید بر همدلی ارکان حاکمیت در این دوره، بیان کرد: در این دوره باید به جای موضع گیریهای نامتناسب، ارتباط تنگاتنگ بین حوزه ای را بیشتر و به جای تاکید بر نقاط ضعف دیگر دستگاه ها، با همپوشانی در راستای تقویت یکدیگر اقدام کرد.

خانی با بیان اینکه ما دستگاه ها مکلف هستیم تا از این همراهی موجود بیشترین بهره را به نفع نظام، انقلاب و مردم داشته باشیم ادامه داد: محکوم به این هستیم که موفق باشیم ، چرا که دیگر زمان آزمون و خطا نداریم.
وی با بیان اینکه دوران حاکمیت موجود در سازمان، دوران حاکمیت منطق اخلاق و قانون است، افزود: باید تمام کارها براین سه اصل استوار شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، توجه به منظر شهری به عنوان یکی از مهمترین مسائل شهری، تمرکز بر حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار، ساماندهی بازارها و اصناف، جمع آوری پسماندها، ایجاد فضای سبز و جذب سرمایه گذار توانمند را از اولویت کار شهرداری برای بهبود وضعیت آبادان و خرمشهر برشمرد و اصلاح مسیرها و فرآیندها برای به ثمر نشستن پروژه ها را الزامی دانست.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو