سازمان منطقه آزاد اروند مطالبه گر خواسته های مردم می شود

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در اولین نشست میز خدمت و ارتباط مردمی، گفت: با توجه به ساختار حاکمیتی سازمان منطقه آزاد اروند می توانیم مطالبه گر خواسته های برحق مردم از دستگاه های اجرایی منطقه باشیم.

به گزارش فرینا؛ محمد دلفی با بیان اینکه این نشست به سفارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و به منظور آشنایی با درخواست ها و مشکلات مردم طراحی و برگزار گردید، افزود: در این نشست تلاش شد تا در یک محیط آرام مردم بتوانند خواسته هایشان را رو درو بیان کنند.

دلفی اظهار داشت: از این پس جلسات میز خدمت به شکل مستمر برگزار می شود و خواسته های مردم در چارچوب قانون پیگیری و نتایج آن به سمع و نظر شهروندان منطقه خواهد رسید.

وی ایجاد اشتغال را بیشترین درخواست عنوان شده از سوی مردم در این نشست عنوان کرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر معضل بیکاری و خواست به حق شهروندان در ایجاد اشتغال؛ بیشترین مطالبه مردم پیگیری های مربوط به دستگاه های اجرایی است که با توجه به ساختار حاکمیتی سازمان منطقه آزاد اروند می توانیم مطالبه گر خواسته های برحق مردم از دستگاه های اجرایی منطقه باشیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: قطعا به نیابت از مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون به این سازمان داده؛ پیگیر امور خواهیم شد و اگر موضوع به سازمان های ذیربط مربوط باشد به آنها ارجاع می دهیم.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :