سازمان منطقه آزاد اروند به جد موضوعات آموزش و پرورش را پیگیری می کند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش اروند، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند به جد موضوعات آموزش و پرورش را پیگیری می کند.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان در حاشیه دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند که به ریاست مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره این سازمان برگزار شد؛ ضمن اشاره به اینکه این دومین جلسه در دوره مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد است که برگزار می شود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و پرورش این دومین جلسه طی یک هفته اخیر در دوره مدیریت جدید است که با هدف پیگیری مجدانه سازمان در این حوزه، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مقرر گشت که بعد از این با توجه به اینکه به مدت 8 ماه این جلسات برگرار نشده بود؛ هر 2 هفته یک بار این نشست جهت جاری شدن امورات حوزه آموزش و پرورش به صورت جدی انجام و مسائل پیگیری شود.

طمیمیان با تأکید بر این مهم که این سازمان همچون گذشته با توجه به اهمیت بحث آموزش وپرورش و تربیت نسل جوان موارد مربوط به این حوزه را پیگیری می کند، خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مهم حوزه آموزش، موارد مربوط به زیرساخت های مورد نیاز آموزش و پرورش است که در همین راستاپیش از این تفاهمنامه ای نیز با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان منعقد کردیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: با توجه به تعهد مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد اروند به بخش آموزش؛ بی تردید انجام موارد ذکر شده در این تعهدنامه جزو اولویت های مهم ایشان خواهد بود.

طمیمیان ایجاد زیرساخت های لازم برای فضاهای آموزشی در منطقه و موارد مورد نیاز را یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست ارزیابی کرد و گفت: تصمیم قاطعانه سازمان بر این است که هیچ کدام از موارد و نکات قابل طرح و مشکلات حوزه آموزش و پرورش را معطل نگذاریم؛ چرا که همانطور که پیش از این قید شد؛ یکی از اولویت های مهم مدیریت جدید در بخش های مختلف حوزه آموزش و پرورش نظیر امور تربیتی، پرورشی و… است که می بایست بعد از هر نشست برایشان تصمیمات کارشناسی گرفته شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :