ضرب‌الاجل یک هفته ای برای ساماندهی اتاق اصناف خرمشهر

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تعیین ضرب الاجل یک هفته ای برای ساماندهی مشکلات اتاق اصناف شهرستان خرمشهر گفت: تعلل در رفع مشکلات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش فرینا، علی خانی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان خرمشهر، افزود: می بایست به دنبال هماهنگی و هم افزایی بیشتر باشید و سه مقوله مهم منطق، اخلاق و قانون را سرلوحه گفتار و عملکرد خویش قرار دهید.

خانی ادامه داد: باید انضباط مالی و اداری ظرف مدت کوتاه بر آن اتاق حاکم شود و اگر منیّت‌ها کنار گذاشته شود، اثرگذاری اقدامات بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم بازار به عنوان یک نماد فرهنگی و اجتماعی، خاطر نشان کرد: بازار نشان از هویت ملی، فرهنگی و مذهبی دارد و اتفاقات مهم تاریخی از دل بازار رقم خورده است.

معاون توسعه و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه دشمن معیشت مردم را هدف قرارداده است؛ تصریح کرد: در شرایط تحریم ها و فشارهای ظالمانه اقتصادی ؛ همکاران ما در دستگاه های دیگر باری به دوش اصناف و بازاریان نباشند.

خانی همچنین خواستار ساماندهی بازار روز، صفا و دست‌فروشان شهرستان خرمشهر شد و گفت: با جسارت، شهامت و غیرت مشکلات و معضلات قابل حل هستند.

وی در پایان بازار موسوم به (ته لنجی ها) را یکی از جاذبه های گردشگری برای این شهرستان دانست و خواستار نگاه ویژه به این بازار و حل مشکل بازار امام علی(ع) خرمشهر با کمک دیگر دستگاه های ذیمدخل شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :