سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم معرفی شد

در آیینی با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، «سیدمحمد قدسی» به عنوان «سرپرست معاونت فنی و زیربنایی این سازمان» معرفی و از خدمات پنج ساله «محرم بهاروند» در این سمت تقدیر شد.

به گزارش فرینا، افشار فتح الهی در این آیین که با حضور جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان در محل دفتر مدیرعامل سازمان برگزار شد با تاکید بر جایگاه حساس و اساسی معاونت فنی و زیربنایی در پیشبرد برنامه های توسعه ای سازمان گفت: این معاونت در واقع پیشانی سازمان است و عملکرد آن مستقیما در قضاوت بیرونی از سازمان موثر و تعیین کننده است.
فتح الهی با اشاره به ظرفیت بالای منطقه آزاد قشم در حوزه عمرانی و ساخت و سازها و گسترده بودن ماموریت های قانونی معاونت فنی و زیربنایی در این حوزه، نقش معاون فنی و زیربنایی سازمان را در اجرای این ماموریت ها بسیار موثر خواند.

گفتنی است؛ در قسمتی از متن حکم افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص انتصاب سید محمد قدسی به عنوان سرپرست معاونت فنی و زیربنایی این سازمان آمده است: امید است با به کارگیری تجربه، توان، مشارکت فکری و عملی متخصصان این حوزه و با بهره گیری از توانمندی های سازمان، ضمن ایفای مطلوب وظایف محوله، موجبات عمران و آبادانی جزیره قشم و همچنین تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، افزایش بازدهی و کیفیت اجرای امور را فراهم آورید.

توفیق روز افزون شما را در راستای انجام وظایف و تحقق اهداف سازمان، از خداوند متعال مسئلت دارم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو