رییس کمیته امنیتی و انتظامی منطقه آزاد قشم؛

اولویت، ایجاد شرایط برای سفر ایمن و آسوده گردشگران است

نخستین جلسه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد خدمات سفر جزیره قشم جهت هم افزایی و ایجاد هماهنگی میان دستگاه ها با حضور جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد.

به گزارش فرینا، رییس کمیته امنیتی و انتظامی منطقه آزاد قشم در این جلسه هماهنگی و هم افزایی بخش های مختلف نظامی و انتظامی را جهت سفری آرامش برای گردشگران دوران تعطیلات نوروز ضروری دانست.
کوروش قاسمی، ادامه داد: با اتکا به تجربیات سال های گذشته، از هفته های گذشته مجموعه اقداماتی جهت پایش و ساماندهی مبادی ورودی و همچنین خدمات اسکان گردشگران آغاز شده است.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی و همچنین ساماندهی نقاط ترافیکی در جزیره قشم از موضوعات مهمی است که با هماهنگی سایر حوزه ها باید برای آن برنامه ریزی نمود.
قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: فراهم نمودن شرایط برای سفری ایمن و آسوده مهمترین اولویت است و به همین منظور برای کنترل سلامت گردشگران و اطمینان از عدم ابتلا آنها به ویروس کرونا باید برنامه داشت.
گفتنی است در این جلسه تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی جزیره قشم به بیان نقطه نظرات خود جهت ساماندهی ارائه خدمات سفر به گردشگران پرداختند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :