استاندار بوشهر خبر داد:

اشتغال مستقیم 1500 نیروی بومی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

استاندار بوشهر از اشتغال مستقیم 1500 نیروی بومی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد.

به گزارش فرینا، احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اشتغال نیروهای بومی در شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی و صنعتی استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های استان است و در این مسیر تمام ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

محمدی زاده افزود: پارس جنوبی یک ظرفیت مهم در اشتغال نیروهای بومی استان است و از پتروشیمی‌ها و تمام مجموعه‌های نفت و گاز مستقر در پارس جنوبی انتظار داریم نسبت به جذب نیروهای متخصص بومی استان اهتمام ورزند.

وی خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال بومی‌هاست که در سال جاری با راه‌اندازی واحدهای نیمه‌راکد، شاهد بهبود وضعیت اشتغال هستیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اکنون بیش از 1500 نیروی بومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اشتغال دارند و با فعال سازی منطقه آزاد تجاری صنعتی، تعداد شاغلان افزایش خواهد یافت.

محمدی زاده یادآور شد: به هر میزان که اشتغال پایدار در استان افزایش یابد شاهد بهبود وضعیت معیشتی مردم خواهیم بود و جوانان می‌توانند به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کنند.

وی بیان کرد: تمام مسیرهای ایجاد اشتغال را تسهیل و هموار می‌کنیم و مدیران باید بدون مانع‌تلاشی نسبت به افزایش اشتغال جوانان بومی اهتمام ورزند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو