رشد اقتصادی و امیدآفرینی ماموریت اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام در دولت سیزدهم

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: رشد اقتصادی با هدف اشتغال زایی و ایجاد امید آفرینی بین مردم به خصوص جوانان از ماموریت های اصلی این منطقه در دولت سیزدهم است.

به گزارش فرینا، اکبر قنبرپور در نشستی با جمعی از ایثارگران و جانبازان افزود: یکی از مهم ترین دغدغه امروز جوانان و خانواده هایشان مساله نبود شغل است، این در حالی است که امروز ظرفیت هایی مانند پیام در کشور وجود دارند که با حمایت هر چه بیشتر تمام دستگاه ها می توان زمینه رونق تولید و رشد اشتغال را در آن شاهد باشیم.

قنبرپور اضافه کرد: از مجموع سه هزار و 600 هکتار فضایی که امروز در این منطقه وجود دارد حدود 2 هزار و 600 هکتار با هدف فعالیت اقتصادی و استقرار صنایع با اولویت آی.تی و آی.سی.تی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که با استقرار هر چه بیشتر صنایع علاوه بر رشد تولیدات داخلی و بومی سازی بسیاری از محصولات می توانیم این نوید را بدهیم که بخش زیادی از جوانان این مرز و بوم در قالب شرکت های دانش بنیان وارد فضای کسب و کار شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد: از سوی دیگر یکی دیگر از هدف گذاری های اصلی که طی یک برنامه ریزی پنج ساله برای این منطقه تعریف شده این است که سهم منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در تولید ناخالص داخلی به میزان یک درصد افزایش یابد.

قنبرپور با بیان اینکه برای رسیدن به این مهم در حال برنامه ریزی بلند مدت هستیم اظهار داشت: تبدیل پیام به قطب صنعتی و اقتصادی کشور از مهم ترین ماموریت های پیام در این دوره است که با برنامه ریزی و هدف گذاری به دنبال این هستیم که اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در این حوزه رقم بخورد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل عباس(ع) گفت: در کنار فعالیت های اقتصادی این را نیز فراموش نکرده ایم که امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران هستیم و فرهنگ سازی با هدف تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا را نیز در برنامه های خود قرار داده ایم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو