پیش بینی 2 هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه اقتصادی پیام 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار 100 واحد تولیدی جدید طی سال جاری در این منطقه گفت: پیش بینی می شود که با استقرار این واحدها 2 هزار فرصت شغلی دیگر در این مجموعه ایجاد شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ «اکبر قنبرپور» روز دوشنبه در  گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون توسعه زیر ساخت ها با هدف استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی با اولویت «آی.تی » و «آی.سی.تی»  در این منطقه در حال اجرایی شدن است و این امیدواری وجود دارد که امسال بتوانیم زمینه ایجاد 2 هزار فرصت شغلی جدید را در پیام فراهم کنیم.

قنبرپور با بیان اینکه تاکنون 244 سرمایه گذار در پیام مستقر شدند، اظهار داشت: با استقرار این شرکت ها بستری برای اشتغال پنج هزار و 500 نفر در این منطقه فراهم شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در سالی که گذشت شاهد سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی و تولید یک هزار و 800 نوع محصول و خدمات مهندسی و فناورانه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بودیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های این منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: افزایش مسیرهای پروازی در بخش مسافری، توسعه شبکه حمل و نقل کالا به خصوص در حوزه گمرکی از جمله برنامه هایی است که امسال به دنبال تحقق آنها هستیم.

قنبرپور تحقق 10 درصد از اقتصاد دیجیتال در راستای شبکه ملی اطلاعات را از دیگر برنامه های اصلی این منطقه عنوان و تصریح کرد: تبدیل پیام به بزرگ ترین مراکز داده کشور و استقرار صنایع فعال در حوزه آی.تی، آی.سی.تی یکی از برنامه های مهم پیام در سال های پیش روی خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :