تشکیل کار گروه تخصصی جهت بررسی و رفع مشکلات هتلداران در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد، گفت: کا گروه تخصصی جهت بررسی و رفع مشکلات هتلداران منطقه آزاد اروند، تشکیل می‌شود.

به گزارش فرینا، «سیدمحمد سیدی» از برگزاری اولین نشست مدیران هتل.ها و مجتمع‌های تفریحی و گردشگری منطقه خبر داد و گفت: به‌زودی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، شاهد استاندارد سازی هتل‌های منطقه، خواهیم بود.

سیدی در توضیح این اقدام، افزود: استانداردسازی هتل‌ها در بخش‌های تجهیزات، نیروی انسانی فنی و ساختمانی، ایمنی و بهداشت است که هدف اصلی آن بالا بردن کیفیت خدمات هتل‌ها به مهمانان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این نشست شرکت عامل تطبیق نیز معرفی شد، اظهار داشت: با همکاری مشترک، به زودی و کم‌تر از یک‌ماه شاهد این اتفاق، خواهیم بود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد، امر آموزش در مسیر پیش رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: در راستای هدف‌گذاری مورد نظر، سازمان منطقه آزاد اروند در بحث تأمین هزینه‌های تخصصی و تکمیلی دوره‌های آموزشی برای حوزه گردشگری به‌ویژه جهت هتل‌ها، مجتمع‌های اقامتی و تفریحی از هیچ حمایتی فروگذاری نخواهد کرد.

سیدی از ایجاد تعاون و همکاری فی مابین این مدیریت و مدیران هتل‌های منطقه به‌عنوان یک گام رو به جلو نام برد و اذعان داشت: در این نشست هر یک از مدیران هتل‌ها مشکلات خود را مطرح نمود که با ارائه راهکار مبنا بر این شد تا با همکاری و هم‌افزایی، سعی بر برطرف شدن این مشکلات در آینده ای نزدیک، شود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: یکی از مباحث و پیشنهادات خوب مطرح شده در جلسه؛ جذب مسافر و گردشگر به منطقه با برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها در جهت حمایت از جامعه هتلداران منطقه بود، که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :