معرفی سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات (195) به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان در منطقه آزاد اروند در دسترس متقاضیان است.

به گزارش فرینا، کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی در منطقه آزاد اروند (شهرستان آبادان و خرمشهر) می توانند با مراجعه به سامانه https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای 195 و یا از طریق صندوق پستی 195-16315شکایت‌های خود را در سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.
کاربران در مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی به آدرس https://195.cra.ir ، ابتدا باید محل شکایت خود را در منوی جستجو انتخاب و بر روی نقشه به صورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب دگمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند. در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند. پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت بر روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می‌شود.
متقاضیان می‌توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع وهمچنین شکایت‌های سایر مشترکان در حوزه‌های مختلف ICT را مشاهده کنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت و … آن را ضمیمه کنند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو