برنامه‌های فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر، خبر داد.

به گزارش فرینا، «حسین قانعیان» با اشاره به اهمیت و نقش سوم خرداد در ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، اظهار داشت: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به اهمیت این رویداد ملی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را در دستور کار خود قرار داد.

قانعیان تصریح کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده از 30 اردیبهشت‌ماه لغایت سوم خردادماه با همکاری اهالی فرهنگ و هنر در سطح منطقه به اجرا در می‌آید.

این مسئول فرهنگی با اشاره به تنوع برنامه‌های در نظر گرفته شده افزود: برگزاری مراسم شب شعر عربی و فارسی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، اکران فیلم‌های سینمایی، همایش خانواده، اختتامیه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر، جشنواره هنرهای تجسمی «سرو قامتان»، همایش فاتحان خرمشهر و… از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند، خاطر نشان‌ کرد: اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور کودکان دهه نودی و آقای ابوذر روحی ابداع کننده این پویش نیز یکی از قسمت‌های مهم و اثرگذار برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده ایام سوم خرداد است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :