کیانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

تکمیل حلقه رشد ارس نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی نهادها است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حلقه رشد ارس جهت تکمیل خود نیازمند همکاری و هماهنگی تمامی ارگان ها و نهادها ست.

به گزارش فرینا، مجید کیانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: در چهار حوزه گردشگری، صنعت، کشاورزی و تجارت در ارس اقداماتی انجام یافته است که نیازمند متوازن سازی است. کمبودهای موجود در برخی حوزه ها مانع تکمیل حلقه رشد و توسعه ارس شده است.

 کیانی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در ارس وجود دارد و کارهای خوبی می توان انجام داد.برای تکمیل حلقه توسعه ارس و رشد صادرات، هماهنگی با سایر نهادها برای ما حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه ذات مناطق آزاد، سهولت و رونق تولید و اشتغال است افزود: رئیس جمهوری در سفر به استان و ارس دستورات ویژه ای صادر کردند و این سفر دستاوردهای خوبی برای مناطق آزاد کشور و بخصوص ارس به همراه داشت که امیدوارم با پیگیری دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور این دستورات هرچه سریعتر عملیاتی و اجرایی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: یکی از مسائل مهمی که در سفر رئیس جمهور به ارس مطرح شد مشکلات مربوط به اخذ مالیات از حقوق شاغلین مناطق آزاد بود که ایشان دستور لغو آن را صادر کرد. اکنون دیوان ورود کرده است و امیدواریم به زودی این موضوع به ماده قانونی خود بازگردد و موجبات تحول در صنعت منطقه و استان را فراهم کند.

کیانی در پایان یادآور شد: اماکن مذهبی ارس یکی از مهمترین محورها و جاذبه های گردشگری استان می باشد که استفاده از این ظرفیت ها همکاری بیشتر میراث فرهنگی و صنایع دستی و سازمان اوقاف را می طلبد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو