مدیرعامل منطقه آزاد ارس پذیرای نمایندگان بازاریان جلفا شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار با نمایندگان بازاریان جلفا دستورات فوری را در حمایت از بازاریان صادر کرد.

به گزارش فرینا، مجید کیانی در دیدار با نمایندگان انجمن بازاریان جلفا جهت رسیدگی به مطالبات اصناف، دستور تنظیم شیوه‌نامه برای عدم ارسال کالاهای باسابقه ترخیص به اداره استاندارد را صادر کرد و اظهار داشت: در راستای کاهش هزینه‌ها باید آزمایشگاه‌های جلفا نیز جهت نمونه‌برداری فعال شوند و اختیارات اداره‌کل استاندارد طبق ابلاغ ریاست‌ محترم جمهوری، به فرد مورد وثوق سازمان تفویض شود.

کیانی، اعتراض اصناف نسبت به آزمایشات مکرر از یک کالا و هزینه‌تراشی مضاعف با ارسال نمونه به تبریز را به‌حق خواند و در تماس با مدیرکل استاندارد آذربایجان‌شرقی خواهان رفع این مشکلات شد.

وی در پاسخ به دغدغه‌ی اصناف در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت عوارض ماه‌های فروردین و اردیبهشت، تصریح کرد: بازاریان اکثر اجناس خود را با تعرفه‌های سابق فروخته‌اند و اکنون درصورت پرداخت کامل مابه‌التفاوت متضرر می‌شوند لذا بحث تعدیل مبلغ مابه‌التفاوت بررسی و منافع اصناف نیز لحاظ گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه بازاریان نیز باید در قبال حمایت‌های سازمان به وظایف اجتماعی‌شان عمل کنند، بر افزایش کیفیت غذاهای رستوران‌ها، خدمات‌دهی هتل‌ها و ارائه تخفیفات ویژه برای جذب گردشگر تاکید کرد.

کیانی خواهان بررسی طرح کالاهای مصرف در منطقه شد و توضیح داد: می‌توان کالاهای متنوع را در فضایی بزرگ با همکاری انجمن بازاریان و نظارت منطقه‌ی آزاد ارس به‌صورت تک‌فروشی عرضه کرد.‌

وی افزود: برگزاری نمایشگاهای فصلی با مشارکت و مدیریت بازاریان، ایجاد تورهای خرید و خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران از دیگر مواردی است که اصناف می‌توانند در آن سهیم و از سود آن بهره‌مند شوند.‌

در این دیدار نماینده بازاریان از توجه مدیرعامل منطقه آزاد ارس و تیم مدیریتی‌اش به دغدغه‌‌های اصناف تقدیر و اقدام برای رفع مشکلات را نشانگر تحول‌گرایی دانستند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :