باهدف میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی؛

خدمت رسانی 24 ساعته نیروهای پاکبان و امداد و نجات در ایام نوروز

لینک کوتاه: freena.ir/detail/66199
ساعت 11:24 جمعه 11 فروردين 1402
رییس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از ارائه خدمات 24 ساعته نیروهای پاکبان و تیم‌های امداد و نجات باهدف میزبانی شایسته میهمانان نوروزی در ایام بهاری خبر داد.

به گزارش فرينا، اقبال صادقی با اعلام این خبر عنوان کرد: شیفت کاری نیروهای پاکبان در این منطقه آزاد در ایام نوروزی 24 ساعته شده تا ضمن ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مشکلی در سرویس‌دهی در حوزه نظافت شهری، حمل زباله و خدمات بهداشتی نداشته باشیم.

صادقي از مرمت و بازسازی 106 چشمه سرویس بهداشتی و حمل و نصب 25 چشمه پرتابل در ساحل تیاب و تیس خبر داد و گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب نیروهایی نیز جهت تأمین آب و مواد شوینده این اماکن در نظر گرفته شده است.

وي با اشاره به فعالیت 24 ساعته اکیپ امداد و نجات آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار تأکید کرد: اکیپ‌های آتش‌نشانی و کنترل ترافیک به همراه نیروهای خدمات شهری در جشنواره‌ها و اماکن محل اقامت گردشگران، به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در پایان یادآور شد: در ایام نوروز، گروه‌های نظارتی این کمیته با انجام بازدیدهای روزانه از اماکن عمومی به‌صورت دائم مشغول پایش و رصد نحوه خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران می‌باشند.

 شایان‌ذکر است، منطقه آزاد چابهار، تنها منطقه اقیانوسی ایران است که با داشتن سواحل زیبای مجاور دریای عمان و دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بسیاری همچون قلعه تیس، کوه‌های مینیاتوری(مریخی)، تالاب صورتی، خلیج گواتر، تمساح پوزه‌کوتاه(گاندو) و ... جغرافیایی جذاب برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای نورزی است.

آخرین اخبار

ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت انتصاب مجدد رییس کمیته امداد
«انزلی» میزبان اولین دوره مسابقات كبدی ساحلی قهرمانی جهان شد
امضای 5 قرارداد به ارزش بیش از 2000 میلیارد و 767 میلیون دلار در منطقه ویژه پتروشیمی
نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو