باهدف میزبانی از گردشگران در همه فصول؛

فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار دائمی شد

مشاور مدیر عامل و مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار منحصر به ایام نوروزی نبوده و در طول سال ادامه دارد.

به گزارش فرینا، سعید رحمانی با اعلام این خبر گفت: خدمات این ستاد حاصل ماه‌ها برنامه ریزی و فعالیت بوده و براساس سیاست های کلان سازمان منطقه آزاد چابهار، دامنه این خدمات منحصر به سفرهای نوروزی نبوده و در طول سال ادامه خواهد داشت. 

رحمانی از تحلیل و ارزیابی داده‌ها، آمارها و گزارش‌های سفرهای نوروزی در این ستاد خبر داد و افزود: تحلیل این اطلاعات به ما برای میزبانی بهتر از میهمانان در رویدادهای گردشگری فصلی همچون مونسون و سایر تعطیلات سالانه، کمک می کند.

به گفته وی، برگزاری جلسات مداوم با هدف برنامه ریزی جهت توسعه زیرساخت های عمرانی در حوزه گردشگری، همچنین افزایش تسهیلات خدماتی در بخش اقامتی، بهداشتی و تفریحی به میهمانان در نوروز 1402 یکی از سیاست های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار با محوریت سفرهای نوروزی بود.

مسئول هماهنگی ستاد سفر منطقه آزاد چابهار تاکید کرد: این برنامه ریزی منسجم، منجر به اقدامات موثر و افزایش ظرفیت های موجود شد به گونه ای که منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها منطقه آزادی که توانسته رضایت حداکثری مسافران را کسب کند، از سوی ستاد مرکزی سفر کشور معرفی گردید.

رحمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت های ویژه این منطقه آزاد برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای گردشگری هموطنان افزود: موقعیت ویژه جغرافیایی، دسترسی به سواحل زیبا و منحصر به فرد با جاذبه های متعدد گردشگری همچون کوه های مریخی، جنگل های حرا، گل فشان ها، سواحل های صخره ای، مراکز تجاری و گردشگری و همچنین داشتن شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب در بین سواحل جنوبی کشور، این منطقه را به پتانسیلی ویژه برای سفر در تمامی فصول سال تبدیل کرده است.

وی در پایان با تاکید بر مهم ترین ویژگی این منطقه آزاد گفت: روحیه خونگرمی و میهمان نوازی جامعه محلی چابهار، ارزشمندترین برند این منطقه برای ساختن خاطره ای بی نظیر از یک سفر و میزبانی هموطنان عزیزمان از سراسر کشور در تمامی ایام سال است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو