روز پرکار مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد در چابهار

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور در جمع مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی چابهار و دشتیاری از نزدیک پروژه های مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار را بازدید و دستوراتی در راستای سرعت بخشی آنها صادر کرد.

به گزارش فرینا، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1402 پس از حضور در مراسم عملیات اجرایی طرح ملی نمک‌زدایی و انتقال آب از دریای عمان به مرکز و شمال سیستان و بلوچستان که به دستان ریاست جمهوری افتتاح شد، از چندین زیرساخت آموزشی، فرهنگی و روستای منطقه دیدن کرد.

عبدالملکی همچنین با حضور در جمع اهالی روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار، ضمن شنیدن سخنان مردم جامعه محلی، دستور رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات این روستاها را صادر کرد.

**بازدید از مجتمع شبانه‌روزی شهید حسین علیمرادی

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه از بزرگ‌ترین مجتمع شبانه‌روزی در حال احداث چابهار در دهستان پیرسهراب بازدید کرد و دستوراتی جهت تسریع بهره‌برداری از این مجتمع آموزشی را صادر نمود.

مجتمع آموزشی شبانه‌روزی شهید حسین علیمرادی با مشارکت 50 درصدی سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه خیریه سید الشهداء منطقه و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با زیربنای 5000 مترمربع در حال ساخت است.

این مجتمع با داشتن فضاهای اداری، نمازخانه، کتابخانه، سلف‌سرویس، آشپزخانه صنعتی، سالن ورزشی و فضاهای پشتیبانی، سالن اجتماعات، کارگاه‌های آموزشی، سایت کامپیوتر، فضای سبز و فضاهای اقامتی، ظرفیتی ارزشمند برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان چابهاری خواهد بود.

گفتنی است، امیر مقدم، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم حوزه چابهار و محمد سرگزی، نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی در این بازدید، حجت‌الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور را همراهی کردند.

پایان بخش سفر یک‌روزه مشاور رئیس جمهور حضور در نشست رئیس جمهور با فعالین اقتصادی و اجتماعی پیشرفت و آبادانی مکران بود.

 

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو